0Item(s)
0 produkt(ov) Košarica

V košarici še nimate artiklov

Product was successfully added to your shopping cart.

Splošni pogoji poslovanja

plošni pogoji poslovanja spletne trgovine Btools.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Bstore.si je spletna trgovina, ki jo upravlja firma Aleš Merkač s.p., ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik. Ob registraciji v sistem spletne prodajalne, obiskovalec Btools.si pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Btools.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
g) način plačila in dostave
h) časovno veljavnost ponudbe
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko interneta se ponudba trgovine Btools.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cene so predstavljene kot Redne cene in Akcijske cene. Redne cene so ponavadi priporočene maloprodajne cene proizvajalca ali uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Akcijska cena je cena, ki velja za nakup preko interneta za določen čas v nekem (akcijskem) časovnem obdobju.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z nakazilom na račun upravitelja spletne trgovine Btools.si (po ponudbi/ predračunu).
- Preko plačilnega sistema PayPal (Kaj je PayPal?).
- Preko plačilnih kartic Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro.

Izdaja računov

Btools.si po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. 

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi nakup (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu nakupa - potrditev naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusa naročila) je v elektronski obliki shranjeno na strežniku Btools.si ter na trajnem nosilcu podatkov podjetja Aleš Merkač s.p.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Obrazec za odstop od pogodbe najdete tukaj: Obrazec

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku,  Vse, kar morate storiti je, da nas v 14ih dneh po nakupu obvestite, da bi želeli artikel vrniti ali zamenjati, nato pa ga morate v roku nadaljnjih 14 dneh dostaviti na naslov: Aleš Merkač s.p., elenjska cesta 8, 3310 Žalec, Slovenija, določenem za odstop od pogodbe (2.odstavek b43.d člena ZVPot). Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Blago mora biti vrnjeno v originalni embalažinepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi za to bil kriv potrošnik. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico odstopa od pogodbe.

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem predhodno dogovoriti po telefonu ali elektronski pošti. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

Garancija

Proizvajalec je, v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

Dostava

Ponudnik blaga oziroma storitev se zavezuje dostaviti blago v najkrajšem možnem času, kar pa je posredno odvisna od več dejavnikov, med drugimi tudi od vršilca dostave. Dostavo paketov po Sloveniji opravlja Pošta Slovenije. Dostava traja predvidoma do 5 delovnih dni od oddaje naročila v primeru, da je blago na zalogi. Zaradi posebnih okoliščin lahko traja tudi dlje, o čemer vas bomo pa tudi promptno obvestili. V primeru, da paketa ne prejmete v roku 10 delovnih dni od oddaje naročila, le-to to sporočite na telefonsko številko 041 308 280 ali prodaja@bsstore.si.

Stroški dostave

Strošek dostave znaša 5,99 EUR. Strošek dostave je viden in obračunan na blagajni.

Za nakup nad 300 EUR je dostava brezplačna.

Minimalna višina nakupa

Minimalen znesek nakupa, da lahko spletno naročilo oddate je 10 evrov.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter poskrbeti za ustrezno programsko zaščito svojega računalnika (protivirusni program).

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

 - jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

 - pošiljatelj bo jasno razviden,

 - različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

 - jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

 - željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 Varstvo otrok

Oglasna sporočila morajo biti jasno razvidna (upoštevajoč starost) in morajo biti jasno ločena od iger in tekmovanj.

Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, mora biti primerna njihovi starosti in ne sme izkoriščati zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Avtorske pravice

Spletno mesto je v lasti podjetja Aleš Merkač s.p. Vse pravice so pridržane. Vsebina na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pisno odobritvijo lastnika.

Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila. Prav tako si pridržujemo pravico do napak in napačnih objav. 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko v primeru težav obrne na ponudnika telefonsko ali preko elektronske pošte. Postopek za oddajo pritožb je možen preko elektronske pošte prodaja@bstore.si ali pisno na naslov podjetja.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu potek nadaljnje obravnave postopka.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Aleš Merkač s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru, da spora ni možno rešiti sporazumno, je za reševanje sporov pristojno okrajno sodišče v Celju.


Želimo vam prijetno nakupovanje! 

Aleš Merkač, direktor

 

Veljavnost pogojev s 15.11.2020

 

Ta stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Več o piškotih

Izvedite prvi

Prijavite se na naše e-novice in bodite obveščeni o ponudbi in akcijah